fredag 12 augusti 2011

You got what I need

Vilken fantastisk vecka det har varit! Har äntligen haft lite semester och den tillbringades nere i stockholm.

Kom ner sent på söndagkväll och tillbringade natten i midsommarkransen, trevligt som alltid! Måndagen bjöd på ett besök på mitt förra jobb och jag fick träffa alla fantastiska människor igen. Om det är något jag saknar med stockholm så är dom en av sakerna iaf! Fick fantastiskt mycket beröm för det jag hade sålt på Kicks och jag tog verkligen emot allt med öppna armar. Det var riktigt roligt att få höra faktiskt, speciellt med tanke på självförtroendet jag hade när jag började arbeta på kicks. På den korta tid som jag har jobbat där så har det nog växt 10 gånger så mycket, och berömmet i sthlm bidrog såklart till ännu mera. Att dessutom få höra det av min fd chef, det var något stort utöver det vanliga! Och Annika och Maria, mina pärlor! Vad hade jag gjort utan er? Ni är bäst!

Onsdagen tillbringades i Uppsala som planerat hemma hos fina Ida och Markus! En fantastisk kväll som alltid och det var så roligt att få träffa Ida igen, som jag har saknat henne! Jag vet att det är en person som alltid på något sätt kommer finnas kvar i mitt liv.

Imorgon kommer också bli en fruktansvärt grym kväll! Takida står på schemat och bussen avgår med mig som chaufför från övik! Veolia på språng. En överraskning för min kära kusin Joakim väntar och han kommer nog vara lika glad som jag! Skivorna kommer tas med så att musiken skall diggas hela vägen ner, det kan ni räkna med!


Som sagt, den här veckan kommer bli fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar